A+
A-

Opis projektu

Przedmiotem projektu jest obserwacja działań komunikacyjnych realizowanych przez komitety wyborcze we wszystkich państwach Unii Europejskiej, w tym w Polsce, podczas wyborów do PE w 2019 roku. Celem projektu jest również zmniejszanie dystansu pomiędzy instytucjami europejskimi a obywatelami oraz stworzenie możliwości na badania porównawcze dotyczące form prowadzenia europejskich kampanii wyborczych.

Rola UMCS w projekcie

Wykonawca

Okres realizacji

31.03.2019 – 31.08.2019

Jednostka realizująca projekt

Instytut Nauk o Komunikacji Społecznej i Mediach

Partnerzy

Universita degli Studi di Roma Tre, Department of Filosofia Comunicazione e Spettacolo

Przyznane finansowanie

2 000 EUR

Nazwa konkursu / programu

Communication actions in support of the 2019 European Elections call

Instytucja finansująca / Grantodawca

Parlament Europejski

Dziedzina / Dyscyplina

Nauki społeczne